Idag då

2011-05-22 @ 09:30:12

Trotts stormen igår vågade vi oss ut och leka en stund i lekparken med Sigge och max + mamma.
De är så otroligt mycket roligare att vara ute i lekparken när man själv har nån att prata med.

Vi får väll se vad dagen idag har att erbjuda.
Utelek blir de då iaf,
Kanske blir att koka kaffe och ta med mina underbart goda Pizzabullar.
Simon älskade då dom iaf så nu får Annika baka dom också :)
receptet fick jag av min älskade syster som som alltid är lika påhittig!
Dock måste ja baka fler då dom snabbt gick åt!



Ida lyser solen tack och lov, så ja hoppas den lyser hela dan så man kan ha en heldag ute i solen.
Sen ikväll kommer farmor och farfar hem för att visa upp sin nya fina bil :)
Imorgon hade ja velat ta en sväng om på stan, men som alltid vill inte min ekonomi som jag vill.
Men vi får väll se vad morgondagen bjuder på,
jag tar som alltid en dag i taget


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej :) dom såg jättegoda ut! Kan du inte skriva receptet i nästa inlägg?

2011-05-22 @ 13:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!