Morsdag

2011-05-29 @ 18:22:29
Som jag förutspådde har morsdag vart allt annat än lugn.
Trotts skit vädret har vi inte gjort annat än ränt och stressat.

De började med Dop för underbara lilla Zafira kl 13,
Tyvärr hade vi inte tid att stanna på fika, utan vi fick stressa hem med Jonna och sen hoppa i bilen och fara till Luleå.
De känndes jätte skönt att få vara med mamma min på morsdag även om de innebar att plantera på hennes grav.
Rosor symboliserar vad vi alla känner för henne,
Så idag planterade jag 2 röda rosor.




Efter de fick vi stressa till Biltema.
Jag hade spanat in en ny cyckel hjälm med grönt spänne åt jonna, och en Cyckel stol!
Sen slank de med en ny cyckelpump också.
Så nu är vi redo och laddade för alla äventyr sommaren har att erbjuda.
Med både Cyckel stol och Cyckel vagn ska vi väll ändå vara laddade!

Ikväll blir de baka Pizzabullar då Yr lovat sol och värme imoron äntligen.
Så nu hoppas jag på en hel utedag imorgon med fika och en massa massa bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!