Nedräkning

2011-05-26 @ 19:06:36
Nu har jag äntligen nedräkning tills min älskade vän och bröllopsplanerare Johanna kommer hem.
9 hela långa dagar tills jag äntligen får krama om henne igen.
Men oj va vi har saker att prata om sen!
ojojoj....

Dagen idag började iaf med dagge för liten och en sväng om på Annies Vespa.
Alltid lika kul å få träffa henne och hennes underbara lilla dotter Zafira!
Nu fick jag även äran att träffa pappa andreas också.
Tyvärr var lilla Benjamin på dagis men vi ska boka in en till träff så barnen får leka av sej.

Sen var de bara hem och städa de sista, plocka i Jonnas rum och rensa ur kläder som är för små nu.
Bra å se vad man måste fylla på med i garderoben.
Nu är de tröjor som måste införskaffas då nästan alla är för små nu.
hon växer så de knakar min lilla tjej.
På onsdag har vi 3års kollen på Cederkliniken, ska bli spännande och se vad dom säger där nu.
de är ju första gången vi är där på BVC nu sen vi bytte vårdcentral.

Imorgon måste jag göra stan orsäker med att söka en dop present till lilla Zafira som ska döpas på morsdag.
dessvärre kommer jag ju inte kunna stanna på fika sen då vi ska till lule och graven.
Men jag känner mej ärad att få medvärka på dopet faktiskt!

Nu blir de sängen för liten och mera städning för min del!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!