Nu är de min tur!

2011-05-27 @ 13:21:19
Jag följer återigen så där 20 bloggar,
15 av 20 bloggar är mammor, mammor som värklar ha hur mycket energi som helst.
I var och varant inlägg är de full rulle från morgon till kväll...man får ju dåligt samvete då jag själv konstant går som i en dimma känns de som.
Jag är så otroligt trött från då jag kliver upp tills omkring 21 på kvällen, då kommer energin och jag kan inte somna.
Nu är de min tur att få energi!

Idag köpte jag Gerimax daglig energi.
Nån som provat den?
Ja vet dock inte om ja ska våga mej på och ta en dag, tänk om ja får för mycke energi och aldrig kommer isäng ikväll?
jag kanske borde vänta och ta en imorgonbitti direkt ja kliver upp istället.
Men ja skulle gärna villja höra av folk som provat den eller hört nått om den.

 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Missade samtal: pil neråt (den i mitten), heter "Inkomna samtal". Basenhetens ringsignal (laddaren) justeras i Systeminställningar (i telefonen).

Meny: Systeminställningar - ringsignal - ringstyrka - av.

Så när du trycker på knappen "ljud av", på telefonen sen, ska den inte ringa. Lätt som en plätt :D



Tonen du hör när du talar i telefon ändrar du så här;

Meny - Systeminställningar - ECO-läge - av/på (beroende på om den redan körs eller ej).



2011-05-27 @ 18:10:47
URL: http://tillsammansmedmittmirakel.blogg.se/
Postat av: Annie

Då kan du inte läsa min blogg. För jag har då inte energi hela dagarna.. :P Har energi 2 minuter per dag och det är när ungarna precis somnat.. :P Fan va elak man känner sig när de är så.. :/ Men jag älskar inte mina barn mindre för det liksom.. de är inte lätt att vara förälder.. men man får se de positiva i att vara det. Ibland springer lyckan iväg så fort ungarna hamnar i en trotsig situation. Då vill man kasta ut dom i skogen, men det är just då man ska försöka tänka på de positiva stunderna. Kanske ha ett litet fotoalbum i väskan som man kan ta fram och bli påmind om de underbara stunder man faktiskt har med sina barn? :)

Energi kommer man nog få när barnen flyttat hemifrån. Haha :P

2011-05-27 @ 20:48:45
URL: http://benzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!