Om bara denna dag hade vart bättre....

2011-05-25 @ 19:37:42
men irritationen kvarstår över min ex vän.
Varför ska de vara så svårt att komma med en förklaring?
Tydligen ska man behöva lyssna på folk och rykten för att hitta sej en värdig vän.
De är tragiskt hur viss beter sej alltså....
jag är bara så glad över mina riktiga vänner som har ställt upp i vått och tort när de gällt.
Till och med folk man inte trode var så bra vänner har steppat in och brytt sej nu.
De är vänskap om nånting!
Trotts att man inte hörts av på månader, kan man ringa och de känns ändå som tiden stått stilla.
Vänskap kallas de!

Jaja nog tjatat om de....

Idag hade jag en lunch dejt med min älskade svärmor.
Vi lyxade till de och gick tillsammans för första gången på Thai Garden och åt en jätte härlig lunch tillsammans.
Sen vart de som alltid lite inköp till min älskade dotter som vart över helt tokig av glädje då vi först kom tillsammans och hämtade henne, och sen desutom fick leksaker!
Finns de nån underbarare att se än när ens barn blir så glad?

Fika och utelek som vanligt stod på Schemat i solen och ja tror banne mej att mamma bränt sej på armarna.
Men de väll ingen sommar om ja inte bränner mej, de är så illa!

Söndag blir stressigt trotts att ja hatar att stressa, specielt på en sån dag som morsdag.
Men vi har som tradition jag och Carin att far först till norrfjärden till hennes föräldrars grav,
och sen Lule och min älskade mors grav.
Varje morsdag känns de lika jobbigt men efteråt känns de alltid lika skönt också.
Iår blir de som varje år att plantera rosor och tända ett ljus här hemma på kvällen för henne.
Om ja bara hade haft lyckan att få ge henne en bukett med rosor istället för att behöva plantera dom....
Ni är lyckliga ni som får ge en bukett till er mor!

Samma dag är ja även bjuden på dop för lilla Zafira och hennes kompis Isak.
Tyvärr kommer jag inte hinna stanna på fikat efteråt,
de blir nog för stressigt om ja ska hinna till lule också.
men vi får boka in en play date nån dag senare.

Nu ska jag göra i ordning min lilla tjej för sängen och sen slappa med en påse Chips framför Greys innan ja ska försöka göra en tidig kväll!



Kommentarer
Postat av: Sandra

I nöden provas vännen- hellre en äkta vän än flera falska! =)

2011-05-25 @ 20:09:54
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!