Seeg morgon

2011-05-28 @ 09:12:47
Jag lämnade hyllan åt sitt öde idag.
Alltså Lm...efter att ha bråkat nästintill hela kvällen med de kände ja att de är bäst att lämna de om ja vill ha den hel.

Är de vädret som gör en så otroligt seg på morgon eller vad?
jag tog iaf min Gerimax daglig energi nu på morgonen så vi får väll se om de ger nått recultat, jag kan bara hoppas.
Senare idag blir de Nolia och premiär loppisen, jag ska dit med svärmor som alltid :) och sen blir de en snabb sväng på stan och inhandla dop presenten ja inte han köpa igår.
Barnfritt sen på kvällen så de lär nog bli en massa mys och vila här hemma,
Jag tänkte även om jag nu får mer energi så skulle jag ta tag i bakningen.
Pizza bullar och ev vanliga bullar,
bra å fylla frysen nångång.

Nu blir de en varm duch i väntan på svärmor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!