Stolt Moster!

2011-05-19 @ 14:15:46

Alltså uppträdandet igår var helt perfekt!
De är otroligt var 6:orna på Ängskolan i luleå har talang!
En stor guld stjärna till er alltså!

Före vi for till Fia m familj for vi förbi porsön och hämtade upp skorna från Anna Odepark.
Så nu är dom äntligen i mina ägor :)
ja fick nästan andnöd när jag såg dom måste ja sänga.
Dom var helt enkelt perfekta.
Jag kan knappt vänta nu till Dagen D, eller tills Johanna kommer hem så jag får visa henne dom :)
Jag är som på rosa moln nu :) lika rosa som mina underbara skor ;)

Eftersom vi kom hem rätt sent igår ( just efter 22 ) slänge ja av mej kläderna och halvsomnade i soffan, innan de var dax att lägga sej i sängen och mysa framför Tvn.
Ja fick alltså inte så mycket gjort igår kväll så disken stod som alltid kvar på morgonen.
varför kan inte sånt man vill försvinna, bara försvinna!
men sånt man glatt vill ha kvar ( som tex min amnings pump ) försvinner utan ett spår!
Nå är de förunderligt alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!