Va är nytt?

2011-05-31 @ 14:20:04

Nu har man kommit in i en sån där period då allt känns som rutin igen.
Fatta mej inte fel jag älskar mina rutiner och jag skulle inte kunna leva utan dom.
Men nå är de väll kul om de händer nått minstone en ny sak i veckan...
Men de blir nog bättre så fort Johanna får komma hem igen.

Om prick en vecka är hennes operation i luleå så då måste ja försöka vara i lule större delen av dagen..
Nån som är sugen på en lång tur på stan?
Ja hade hoppats på att nån av mina syskon kände sej manade att gå en tripp med mej om dom hade tid ;)

Annars idag blir de nog en innedag med massa bus och stojj.
Vädret ville inte samarbeta med mej
så därför gör vi en mys dag idag istället.
Liten ska bada ikväll och mamma ska kolla på Desperat.

Imorgon har vi BVC för 3års kollen,
de ska bli spännande och se hur stor hon blivit
men ja sätter ju inte nå många kronor på att hon gått upp mycke i vikt.
Ne nu ska jag passa på ha kvallitetstid med min stora tjej.




Kommentarer
Postat av: fia

hej syster hör av dig om villken dag du vill göra stan så kanske jag kan komma kramizar.

2011-05-31 @ 18:08:18
Postat av: ingela och jonna

men på tisdag skrev ja ju :) ja måste va i stan då ändå från morgon då Johanna ska operera sej, hon ville ha me mej när hon sövs och vaknar, så ja lovade att försöka vara me så länge ja bara fick!

2011-05-31 @ 18:38:58
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!