-Bloggtorka....whay not?-

2011-11-02 @ 19:20:26

Jah ar totalt bloggtorka!
varför ska jag blogga när enda inte ens hälften av alla som fått lösenordet läser?
Och ingen komenterar?!
Jaja jag ska väll försöka printa ner nå ord här då innan ja tappar lusten ingen.

Helgen har spenderats med en massa bus som alltid.
De är kurragömma och mamma pappa barn som gäller mest med lekar nu för Jonnas del.
hon är så söt när hon leker mamma pappa barn med Meja, då tar jonna sin väska, dockvagnen och går iväg och handlar, medans Meja får vara "hemma" och fixa med middagen.

Igår fick hon följa med Farfar ner till skolan i skellefteå och hälsa på alla hans jobbarkompisar, samt hjälpa till att städa i köket.
ojj lyckan var ju total när hon fick spendera en hel dag med farfar och desutom få all uppmärksamhet från dom på jobbet.
På väg hem hade hon bestämt att hon skulle sova över hos farmor och farfar, så de vart krig bara hon skulle hem och hämta grejerna.

Idag for dom ut till havsbadet och badade först vid 10.
Efter nästan 3timmars badande gick dom över till skeppet och lekte en stund, men Jonna vart så trött så hon ville mest hem (så klart till farmor och farfar) och sova en stund.
klockan var nästan 16:00 innan dom kom hem, och då var de en mycket ledssen jonna som kom in.
Trött och hungrig!
Tur att mamma hade maten redo.
Sen har de bara rullat på!
Kurragömma, byggt pussel, tagit kort och fiskat hajar i sovrummet från sängen!
Nå är de underbart med barn och deras fantasier :)

Måndagen däremot var väll ingen hitt...5timmar spenderades på akuten med Johanna som vi trodde hade fått galstensanfall.
Eftersom ingen smärtlindring hjälpte vart de ambulans till sunderbyn och vidare utredning.
Igår fick hon dommen bråck i magsäcken!
Akut operation!



Nu är hon väll på bättringsvägen men så klart vart de en del komplikationer.
Andningen gav upp, farligt lågt blodtryck och feber.
Så hela måndagen, och gårdagen gick mina tankar åt hur de är med min bästa vän.
men troligtvis får hon komma hem imorgon och då blir de tjejmys för hela slanten.


Kommentarer
Postat av: Jenny

2011-11-03 @ 16:59:35
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jaha, nu kanske det blev en tom kommentar av mig, jag vet inte..



Uschabuscha! Jag förstår att du varit orolig, man kan ju inte låta bli när någon man tycker om är sjuk. Hoppas hon kryar på sig snart!

2011-11-03 @ 17:01:01
URL: http://liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!