-Ja ett nytt inlägg-

2011-11-17 @ 19:56:37

De blir längre och längre mellan inlägggen nu för tiden märker jag, de är värkligen inte lika roligt att blogga nu som förr märker jag.

Vad har hänt sen sist då...Ja vi har vart hos pappa och firat hans sambo Caritha som fyllt 50 unga år.
Där bjöds de på go mat och go fika som alltid!
Lm har jobbat som vanligt och jag är som vanligt hemafru.

Men otroligt nog efter mitt mäte på AF igår ringde mobilen och de var ett jobberbjudande!
ett jobb som Mystery shopper.
mitt jobb blir att göra utverderingar på olika företag om deras servic och dylikt.
Mitt första jobb är redan imorgon ang exelent i stan.
De är inte direkt bra betalt men allt är bättre än inget.
sen vet ja aldrig hur många såna jobb jag kommer få i månaden, men ja hoppas på en del iaf så jag kan dra ihop lite till familjen iaf.

Sen ska jag på info träff på Af om att ev börja plugga på framnäs, bara börja plugga upp betygen då.
Jag måste ta mej ut hemifrån och känna att jag har ett världe jag också, just nu känns allt bara som ett enda stort svart hål.

men så klart första veckan man ska jobba åker jag på feber och mår bara allmänt pissigt.
men de är bara ta  sej i kragen och göra jobbet ändå, tack och lov är de inget jätte jobbigt jobb och jag kan styra rätt mycke när jag vill jobba om man säger så.
jag har ett stop datum som raporten ska vara inne på.
men ja hoppas på att de här kommer gå bra och att de här ev leder till bättre självkänsla och något bättre ekonomi


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo jag har redan magsår och har ätit omeprazol länge. Men det är inte en sådan värk.

2011-11-18 @ 15:18:08
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: Annie

Varför har jag inte fått höra om det här? Hur gick det?

2011-12-11 @ 01:36:52
URL: http://benzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!