-Hostan-

2011-10-03 @ 22:31:39
Nu är äntligen min man på bättringsvägen, medecinen har gjort underverk och tack och lov damp de ner en kallelse till lungröntgen idag.
På tisdag den 11 ska han dit, då får vi se vad dom säger.

Men nu har den där hemska hostan hemsökt mej istället...jag hostar så ja tror jag ska dö stundvis och på kvällen är de värst.
jag är helt knäckt i kroppen, inte en gnutta energi till nånting alls, snudd på att ja inte orkar borsta tänderna.
Vila? ja när ska man hinna me de med en sjuk kar och en busig dotter.....tack och lov är de dagis imorgon.
5timmar då jag iaf får ligga och inte göra nånting alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!