-Ipone, Outlet och inredning-

2011-10-07 @ 19:18:56

Ja de här kommer bli ett blandat inlägg kan ja lova!

Vi börjar med Outlet då....kl 9:30 befan vi oss på Nolia för att fynda lite kläder till Jonna, jag hade siktet inställt på en overall men ne så långt in i ledet kom jag inte.
De var nog inte bara jag som gick i dom tankarna kan jag lova.
Vi möttes av världens kö redan 30min innan dom öppnade.
Men lite tröjor, en mössa och en super söt klänning fyndade jag iaf, allt för under 300kr.
Men ytterkläderna lär jag nog få beställa från Funk ändå.
Jag ska bara höra mej för om de är nån annan som ska samfrakta.

Lagom till middag kom Jörgen förbi med min Iphone han lovat mej.
Snäll som man är bjuder man på middag och en kram då ;)
hehe ja gratis är ju trotts allt bäst va?
Ne men skämt åt sida är jag överlycklig över min Ipone, nu ska jag bara lära men också.

Sen är jag så galet jävla sugen på göra om inredningen här hemma.
Ny soffa, sälja tavlorna (som ändå är så galet fula) in med tavelister och foton!
Nya gardiner och ny TV bänk med tillhörande överskåp.
Ja nån som vill ge mej så där 20.000kr eller nått?
Ne ja tänkte väll de.
Jaja man får göra som alla andra och ta de steg för steg då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!