-Min största rädsla-

2011-10-02 @ 20:16:25

Jag tänkte dela med mej av min absolut största rädsla för er nu.

Jag vet att jag har många rädslor som tex spindlar, getingar, myror...ja istort sett alla insekter.
Men en sak skrämmer skiten ur mej så att säga!

De är allt som har med sjukdommar att göra.
Specielt ♥.
Kanske grundar de i att mamma dog i hjärtattack vid 38års ålder.
Men när LM kom ut från läkaren i torsdags och sa att han skulle göra ett EKG fick jag bita mej i läppen för att inte visa hur rädd jag egentligen vart.
Värre vart de så klart när EKGt visade nått avikande.
Om de bara hade med infektionen i kroppen att göra eller ej de bordevi får veta nu i veckan efter nästa EKG.

Bara tanken på att han har nått problem med hjärtat (vad som helst) skrämmer slag på mej.
Därför vill jag att han ska vila vila vila vila nu tills han ätit upp sin medecinkur (på tisdag)
men som alltid får man inte alltid sin vilja igenom och han åkte på jobb idag och imorgon.
3dagar fick han vila, ja kan inte tycka att de inte är tillräckligt,
 med tanke på att hans lungor är fulla med vättska.

Trotts att de kanske inte ens är diskutabelt är jag livrädd att de ska hända han nått, eller ännu värre behöva lämna oss.
Nu tror jag ju inte de är så allvarligt, men tankarna finns alltid där för mej ändå.
Han och Jonna är de käraste jag har ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!