-nu har vi alla ätit medecin-

2011-10-14 @ 17:53:13

Nu på loppet av 2veckor har hela familjen vart på cederkliniken och fått medecin för olika sjukdommar.
De började med att Lm fick början till lunginflamation (vättska i lungorna) jaha Cortison, bricanyl, cortison näsprej och cortison inhalator.
Nån dag senare var de jonnas tur, ögoninlamation och hon fick ögondroppar.
Idag var de min tur, halsfluss och streptockoker. Pencelin i 10dagar.

Nu fattas de bara att hunden ska bli sjuk också (ta i trä) men han är ju redan sjuk i huvudet då grannens tik löper och han inte gör annat än piper dag som natt.
De är höga C som kommer från han!

Annars har dagen spenderats i soffan under täcket då ja inte alls kännt mej kry.
Vaknade just före 7 (jonna vaknade) och ja kunde inte andas!
jag var helt tjock i halsen och jätte täpp i näsan.
Upp ta bricanyl och röra på mej innan jag kunde andas lite bättre iaf, men paniken satt kvar ända fram till lunch.

Nu är de iaf dax för fredagsmys och Jonna valde ostkrokar!
jag insåg just fördelen med dom små påsarna med ostkrokar och chips, perfekt till fredagsmys ;) 


Kommentarer
Postat av: fia

hoppas att medecinen gör sitt o inte slår ut ditt imunförsvar o du blir ännu sjukare.det vore nog en bra ide att ta bort mandlarna så att du slipper få så där i halsen igen.vilka fina höst bilder du lagt in,men jag hade nog velat se dig o L-M ligga där i löven oxå.tolka det inte fel.kramizar.

2011-10-17 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!