-Sjukstugan-

2011-10-01 @ 14:59:11

Som ni säkert läst på facebook är både jag och LM jätte förkylda.
Lm mer än mej då tyvärr....
i torsdags for han till läkaren då han började hosta blod på onsdag kväll (på jobbet då så klart)
Läkarens domm var inte alls bra,
Vättska i båda lungorna, astma och ett EKG som visade nått avikande.
så nu går han på både bricanyl, pulmicort, ett cortison nässprej och cortisontabletter.
Sen har han fått en akut remiss till hjärt och lung röntgen.
Kan ni förstå min oro att de ska visa nått?
Just nu bevakar jag han som en hök och tjatar och gnäller om medecinen 24/7.

Jonna däremot är hur pigg som helst, lite näsrinna och hostig på natten men inget mer än så.
Själv hostar jag också så ja håller på dö men de är bara peta i sej hostmedecin och se glad ut.
Just nu är de vila vila vila som gäller för han och då har inte jag tid att bli liggandes också.

Igår tog jag och Jonna oss en cyckletur till Sara och Daniel för lite lek och bus med Saga.
Själv var jag upptagen med lilleman som gjorde sej så hemma i min famn.
Självklart blir man bebis sjuk, men samtidigt är de skönt att kunna ta min stora tjej med hem och njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!