-Tradera nörd-

2011-10-05 @ 20:57:55

Ja jag är en trader nörd, men jag gör till 99.99% fynd där.
Igår hämtade Lm ut en jätte fin jacka jag köpt till Jonna där.
En jätte fin grön höst/vinter jacka i nyskick för endast 79kr.
Jonna i sin tur älskade den och skulle stolt visa upp den för alla på dagis imorse.

Jag gör ofta fynd på Tradera, så klart nästan alltid till Jonna.
Men varför ska man slänga ut dyta pengar på tex jackor när jag kan hitta en lika fin och bra på tradera för under halva priset?
Vi har de inte bäst ekonimiskt ställt och därför ser jag tradera som ett perfekt ställe att hitta fina, nästan nya kläder till en billig peng.
desutom är de kul att ha kläder som ingen annan har också ;)

Klicka för att stänga fönstret

Och nu eftersom jag har världens sämsta kamera som inte ens kan ta bra kort i solljuset får ni nöja er med lite suddiga bilder.



Jag har sååå många nya bilder att lägga upp igentligen, men jag vill inte för de är sååå tråkigt att blogga då ingen lämnar en uppmanade kommentar nångång.
Så blir ni nu bättre på de slänger jag upp lite nyare kort också :)


Till dess får ni nöja er med ett kort till!
Jonna lekte fotograf med en väldigt sjuk och trött mamma!
Så här kan de bli då!


Kommentarer
Postat av: fia

vilken fin jacka du fyndade.men eran lilla skönhet skulle klä i allt, som man säger allt klär en skönhet. kramizar från ozz

2011-10-06 @ 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!