-Vad ska man skriva här då?-

2011-10-12 @ 19:57:18

Av 18st som fått lösenordet till min blogg är de enbart 5st (som max) som är inne och läser den!
ja undrar bara whay?

Idag tog lyckades jag ta mej upp från soffan och åka och handla mat mot alla ods.
Den här förkylningen kommer bli min död känns de som.
Febers om kommer och går, nästäppa och hosta.
Inatt kom halsontet också då så klart, va annars?

Så förutom att inta ryggläge om dagarna händer de inte så mycke här hemma faktiskt....ja väntar förbrilt på att få lite energi tillbaka så man kan ta tag i värkligeheten igen.
att fara och handla är en stor prestation för mej just nu kan jag lova.

men istället för att ni i varje inlägg ska få höra mej klaga på hur dåligt jag mår slänger jag upp nå kort istället då.






Kommentarer
Postat av: susanna johansson

Jag kommer bara in på din blogg via min mobil. Datorn kommer jag inte in efter att du har lpst hela. Är sällan in på bloggar via mobilen :-{

2011-10-13 @ 23:15:55
URL: http://j

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!