-Förlåt!!!!-

2012-01-19 @ 20:47:39

Ojojoj tusen gånger om för den otroligt dåliga uppdateringen.
Men skolan har börjat och oj vad jag trivs!
De är en helt ny konstig känsla jag har i kroppen av både förväntning och länktan.
De var värkligen länge sen jag kände att jag trivdes så bra på en skola just.
Lärarna är helt underbara och för att inte tala om en av rektorerna!
Alla stöttar mej och hejjar på mej på alla sätt och vis.
Här kommer jag stormtrivas!

Andra veckan nu
Och trotts att de käns i huvudet att börja 8:30 (upp kl 7) och starta dagen med matte (utan kaffe desutom) trivs jag hur bra som helst.
Jag lär mej nått nytt varje dag och nu kan man nog kalla mej för plugghäst ;)

Dagarna och veckorna bara springer fram!
man uppskattar helger och ledighet på ett helt annat sätt nu.
Jonna är grymt saknad om dagarna men jag vet att hon har de bra på dagis trotts allt.
Nått missöde har de vart med dagis men inget jag inte kunat prata med dom om direkt.

Jag är en mycket gladare människa och mamma nu om dagarna!

Nyårslöftet hålls även de än så länge.
För er som missat de gav jag mej själv ett löfte i år, jag som aldrig ger nyårslöften annars.
Men nu i år ska de bli MITT år!
Jag ska se efter mitt bästa
och sluta vara om och kring folk/vänner som ändå inte tillför nått i mitt liv.
Sånna som bara tar energi och tid.
Istället ska jag omringa mej med folk som bryr sej om mej, är mån om mej och som vill mitt bästa.
Sånna som stöttar mej genom en rätt tung period.

Syskon har annars vart ett hett änme här hemma ett tag nu.
Men jag kan avslöja att de inte är nått på gång och de lär dröja ett tag till faktiskt innan jonna får chansen att bli storasyster.
Inte för att jag inte vill,
men tiden är inte rätt och jag måste få tid att se efter mej själv nu.
Mina behov är anorlunda idag om man säger så.

Ne nu var de slut för denna gång, få se när jag orkar uppdatera nästa gång.
Tills dess
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att höra att du tar hand om dig och trivs! =)

2012-01-19 @ 22:01:00
URL: http://sandrablandandra.wordpress.com
Postat av: Jessica

Roligt att höra att du trivs vännen!! =)

På min blogg har jag lagt ut några få bilder sen nyår=)

2012-01-23 @ 13:05:16
URL: http://jessicarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!