-Mörker-

2012-01-27 @ 16:19:05

Just nu ser jag bara ett mörker....Jonna är i en extra gnällig period, jag har ont och nu kom nästa smäll... CSN vägrar ge mej pengar pga en gammal skuld till dom på 25 000kr. inte förens dom fått in hela summan i en klump summa får jag bidragsdelen från dom så jag kan studera. men vem fan har 25 000kr bara så där i bakfickan? inte då jag..... så nu måste jag hoppa av skolan som jag älskar och brinner för, enbart för att än en gång gå hemma och dra fötterna efter mej. Är de konstigt att man blir deprimerad och inte känner att livet har mer att ge? jag faller och faller och faller....finns de ingen som kan fånga upp mej snart?


Kommentarer
Postat av: Ewe

Va?! Är det inte så att du måste göra ett visst antal poäng innan du kan få bidrag? Dom kan väl ändå inte kräva att du ska betala 25 000 för att få bidrag, något du antagligen betalar en summa för varje månad för att bli av med...

Jag tycker inte du ska avsluta skolan redan, när du trivs där. Försök kämpa och slåss mot csn!

Sitter ju själv med liknande problem.. Som det ser ut just nu får jag inte csn förns tidigast 25 april, om jag klarar alla mina 6 tentor jag har nu i mars :(

2012-02-08 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!