-Oj va länge de är mellan inläggen-

2012-01-05 @ 18:14:15

Shit jag kommer på mej själv med att jag helt glömt bort min älskade blogg.
jag som förr älskade att blogga och gjorde de gärna flera gånger per dag.
nu ska ni vara glada om de kommer ett inlägg i veckan om ens de.

så vad har hänt sen sist då....ja julen har ju vart här samt nyår.
Nyåret spenderades här hemma med några vänner.
God mat och trevligt sällskap.
Alla drack förutom jag och Johanna som valde att vara nyktra.
Jonna sov hos farmor och farfar men just efter 12 slaget ringde hon hem och sa gott nyt år till oss.
Hon hade vaknat av smällarna och var hur farcinerad som helst av dom!
Hon var inte alls rädd för dom som förra året.
kul :)

Imorgon är de ju min födesedag, sista dagen som 26 sen välkommnar vi 27 och hoppas på ett bättre och friskare år.
Mitt enda nyårslöfte i år är att se efter mej själv och börja vara självisk!
Jag ska även ta och rensa bland mina så kallade vänner och stryka dom som ändå bara tar och inget ger.
de blir nog ett par stycken som åker skulle jag tro.

Bilder från nyåret kommer kanske upp senare om jag får några av Jessica.

Så säger mitt 26åriga jag hej då tills nästa gång, vi syns när jag är 27 igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!