-Operation-

2012-01-23 @ 18:47:06
I fredags ringde dom från öron, näsa, hals i sunderbyn och sa att dom fått ett återbud på tisdag (imorgon) ang mina halsmandlar.
Nervös som jag är blir de iaf att ta bort dom imorgon kl 10.
De kommer söva ner mej men innan dom sätter nålarna blir de så klart embla plåster och förhoppningsvis nått lugnande.
Nålrädd som jag är måste dom ge mej nått lugnande annars kommer jag få hjärtstille stånd och dö!

nervös är jag så klart, men de är nog inte så mycket för operationen i sej som självaste narkosen.
En narkos är ju ALLTID en narkos, och den innebär ju risker varje gång.
Tankarna flyger ju i huvudet att tänk om jag inte vaknar upp?
tänk om mina lungor kolappsar?

Jaa alla sånna tankar...ne men nu ska vi försöka vara positiv här!
Önska mej lycka till nu alla!

Tills vi ses igen!
Ha de så bra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!