-Dålig jag vet-

2012-03-13 @ 14:59:46

Nu är jag åter igen här efter ett blogg uppehåll.
Jag har vart i en lite dåligare period därför har jag stängt av och bara gått på aouto pilot om man säger så.
Skolan är åter igång efter ett skönt sportlov med trevligt sällskap.
Vi hade äran att få fin främande från göteborg ett par dagar, de är alltid lika trevligt att få träffas, synd bara att resten av familjen inte kunde följa med, men vi får se framemot julen då vi alla samlas igen,
 förhoppningsvis tidigare än så :)

Skolan och dagis är åter i rullning,
Jonna har äter igen kommit in i perioden att hon inte vill till dagis, utan kommer med alla möjliga ursäkter för att få vara hemma.
Jag har tagit upp de med dagis så vi får se om de blir nån respons.

I skolan går de hur bra som helst,
jag får lovord från lärarna dagligen hur kul dom tycker de är att ha med mej på lektionerna.
Sånt värmer!

Idag blir de årets första grillning!
de blir grillade kottletter och potatis till middag.

Lördag kommer äntligen min "semester" jag ska ta en hel dag i lule med mina underbara systrar och deras barn.
de här är nånting jag bara måste göra nu för att återhämta mej.
I mina jobbiga perioder är de syskonen jag saknar som mest.
Trotts att de inte är så långt mellan luleå och Piteå känns avståndet som 100mil stundvis.


Kommentarer
Postat av: Annie

Det tar ju inte så jätte lång tid med buss till Luleå. Kanske du kan köpa ett stämpelkort så du kan fara när du känner för det? :)

2012-03-23 @ 10:58:58
URL: http://benzaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!