-Jag var tvungen att rymma-

2012-03-24 @ 16:35:02

Förra helgen vart de bara för mycke för mej så jag kände att jag måste bort från den här stan!
Till min stora glädje fanns de sängrum hos min älskade syster i luleå både för mej och Jonna.
De bästa av allt var att få vara med båda mina syskon i en lugn och stressfri miljö.

De är nånting jag råder alla att nångågn göra!
Far hemifrån en natt och kom hem ny, utvilad med nya krafter!

Så roligt som vi hade var de länge sen jag hade.
Jag älskar att få vara om och kring dom, de är alltid nått nytt spännande roligt som står på schemat.
Imorgon blir de åter igen luleå men kalas den här gången.
En fin present är inslagen och bara väntar på att få komma till sin nya ägare,
en 14årig ung dam vid namn Malin!



( hoppas de är okej syster att jag lägger upp denna bild på henne)

Lyckliga unge vill så gärna ha ett marsvin


Jonna älskade att åka bob


Kusin Josefin alltid lika glad









De var inte bra barnen som åkte i backen






Jag älskar värkligen min familj!
Ni finns där för mej oavsett hur jag mår, och känner mej.
Ni är solen när de ser mörkt ut i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!