-Snurrar-

2012-03-14 @ 22:21:01

Tankarna snurrar...jag har så mycket på hjärtat och hjärnan att jag vet inte vars jag ska börja...
jag vet inte ens om de är nått jag borde ta upp här i bloggen trotts att jag har lösenord!?

Jag är fortfarande inne i en dålig period, jag kämpar mej genom dagarna bara för att sen må ännu dåligare på kvällen då jag inte kan vara den fru och mamma jag vill vara.
När ska de här gå över och jag får känna mej mänsklig igen?
tankarna jag har skrämmer till och med mej stundvis.
Jag måste komma bort!!!!


Snart är de lördag och jag får en paus från allt och drar till min älskade syster!
där känner jag mej inte ensam som hemma.
Där känner jag mej älskad, behövd och saknad.
Där kan jag känna mej mänsklig igen.

Just nu vill jag bara ha ett slut på allt....
Alla tankarna, känslorna, ångesten....

Ångest över att bara andas, finnas, känna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!