-Svackor-

2012-03-02 @ 23:17:49

Dom här svakorna tar död på mej alltså!
hela veckan har jag bara känt för att stänga in mej och gråta i ett hörn i min ensamhet, tack och lov har jag en underbar man och en helt bedårande liten tjej som håller på bena.
Medeciner värkar inte funka alls den här veckan och jag har fått order att öka dosen.

Dom här dipparna jag får är helt galet påfrestande för alla i min omgivning, Carin får vara stand by hela tiden vid telefonen medans LM ringer hem 3ggr per kväll bara för att höra hur jag mår.

Men jag hoppas på att jag är på väg in i en bättre period nu snart, de känns iaf så.

Sportlov i veckan då får alla som studerar, ink mej och Jonna :)
en hel veckan hemma.....både på gott och ont kan man väll säga.
ska bli skönt å få va hemma och få rå om min stora tjej och bara hitta på mysigheter, MP kommer även hem till piteå i några dagar så vi får tid med han också, tyvärr kommer inte frugan Anna och siggemannen :( dom är hemma i göteborg och håller ställningarna där.

LM skulle försöka få ledigt nån dag extra så han får spendera tid med familjen och brorsan medans nu alla är samlade.

Annars är de barn och karfritt ikväll för min del, bra jag och vovve hemma ensamma.
de har firats med chips, vatten och ett varmt bad med bra musik i bakrunden.
Egentid!

Tur man har en underbar man som älskar en i upp och nergångar.
i onsdags kom han hem med en STOR bukett blommor åt mej,
-Bara för att du är du, sa han
precis vad jag behövde just nu!



Liljor blandat med röda rosor!
de är väll kärlek om nånting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!