Hur ser du på livet?

2012-03-28 @ 20:30:22

Nu kommer ett ganska djupt inlägg om livet, men jag vart intreserad och fachinerad över hur folk ser på livet, är livet som ett streck, vi föds och vi dör! Thats it!
Eller är livet som en cirkel? Vi föds, vu dör och sen finns de nå mer!
Hur ser du på livet?
Varför är vi satta här egentligen?

Att tänka att de finns nått mer oavsett om man tror på nån religon el ej kan hjälpa en i ett tex sorgarbete.
Ja vet bara jag skulle aldrig kunna tänka att mamma nu bara är just död!
Hon är nånstans och vakar över mej,

En i klassen hade ändå en rätt skön syn på vad som händer efter döden.
-vi kommer upp till himmelen och får träffa alla vi sörjt, sen ställs de till med fest och alla är friska, glada och dansar.

Kan de vara så tro?
Är de en jätte fest där uppe som väntar på oss?
En sak vet jag då!
Jag har inte bråttom att ta reda på de iaf!


Kommentarer
Postat av: fia

hur ser jag på livet??? en bra fråga.jag tror igentligen inte på en himmel,jag tror att vi föds av en anledning att det finns ett syfte,att nån tex.föds att hjälpa andra,när vi dör så är några ämnade att vaka över nära o kära att vara en skyddsängel.det är en jätte svår fråga vad man tror på,jag kanske är en hycklare när jag säger att jag inte tror på en gud men jag har låtit döpa mina barn. jag hoppas även att det är så att man blir återförenad med sina nära när man dör,livet blir på nått sätt lättare att leva med tron att dom man förlorar får man återse.

2012-04-13 @ 00:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!