Argumenterade uppsatts

2013-02-05 @ 21:57:55
Nu när vi är klar med gramatiken och jag klarade provet med råge är vi inne på argument i svenskan.
De blir en ganska intresant del att gå igenom tror jag, och i slutet ska vi skriva en argumenterande uppsatts om valfritt ämne.
Dom flesta har nog redan sina ämnen klara, men själv väger jag mellan barnuppfostran eller "kamphundar"
Vi ska ta ett ämne vi brinner för och ja de lutar nog mer åt barnuppfostran för mig tror jag.
Där tänke jag gå in lite mera om könsidentifieringen hos barn och att alla barn nu mera ska/bör kallas för hen istället för hon eller han.
Idiotiskt tycker jag men de ska bli ganska intresant att skriva den här uppsattsen, jag länktar lite till och med tills vi ska börja skriva den =)
 
 
                                   
 
Varför ska en flicka som föddes med en snippa inte få kalla sej för hon?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!