förhäxad?

2013-02-08 @ 21:22:50
Efter en piss dålig natt med minimalt med sömn klev jag upp urvaken och tog Jonna till dagge innan jag for till skolan.
Sen vart de bara en piss dag av allt....jag spilde ut en hel kop kaffe för Olivia på golvet, slog skallen i bagage luckan på bilen, tog mig inte att hälsa på syrran i lule, ont som aldrig förr i axeln och som toppen på isberget medgavs ej köpet på coop när ja skulle handla....ja glömde föra över pengarna från sparkontot innan ja for i väg och handlade....
Tillråga på allt har jag då också känt mig jätte deprimerad efter igår....ne nu är de slut klagat....bara hoppa i säng och vänta på en morgondag...

Kommentarer
Postat av: Malin du vet!

En riktig otursdag!
Men du kommer ju iallafall till oss imorgon :) det kanske vänder?

2013-02-08 @ 21:29:16
URL: http://www.candymallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!