min osminkade sanning

2013-02-10 @ 21:26:35
efter en helg i sann svenson anda är man hemma i piteå igen, lördagen spenderades i luleå hos mina hela underbara syster m familj, där bjöds de på en helt otrolig middag som bara smällte i munnen tillsammans med en jätte mysig vinkväll som slutade lite väl blöt kanske ;)
man vet att man är vuxen när man hellre sitter och dricker vin med familjen framför mello än tar en utekväll på krogen.
när vinet var slut fick jag känna mig som ett barn igen som sov borta hos kompisar. Jag kröp ner skafötters med min syster dotter alias lillasyster och hade girl talk natten lång :)
De var rätt spännande och trevligt att både få känna sej som en vuxen kvinna i sina bästa år samma kväll som man fick känna sej som 14 igen :)
som grädde på moset fick jag se ett gammalt kort på mig och min syster dotter alias lillasyster från 2001.
Tyvärr har min gammla hjärna förträngt just de trevliga minnet men de är de som är fördelen med att de finns kort .=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!