Mitt liv min framtid......

2013-02-07 @ 22:15:21
Okej redo?
Då kör vi min så kallade "seans" idag i ord.
 
ska man lägga ihop de kort så ser min framtid helvetes mörk ut!
kortfattat kommer jag sitta här, arbetslös med att försöka tjäna pengar på att måla blommor (tavlor) Jonna är ett indigobarn med ADHD. Jag kommer få de otroligt tuftt med henne i skolan, Lm kommer bli deprimerad, byta jobb och börja med antideprisiva,jag kommer få rätt så mycket problem med min nacka och sen kommer mina drömmar jag haft senaste veckan slå in, så LM kommer mörda oss med en kniv,
Ja där har ni min framtid....lika bra å gå skuta sig nu va?
 
Okej nu var de ju inte BARA negativt....hon fick ju då "kontakt" med mamma också som  bara pratade om nå vita burkar i porslin med blåa kanter.
ingen hälsning, inget budskap NADA!
 
Jo ´jag går i gardinbytar tankar också samt att jag har ett intresse för gammal kultur tex pyramiderna i egypten.....
Kom igen va......
 
Ja avgör själva om de var värt pengarna?
Jag lär INTE rekomendera NÅN att gå till Anita Lidbert iaf.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

waow att en människa kan ha så mycke fel i det hon säger,det är ju otroligt.nästan skrämmande.kram på er.

2013-02-08 @ 10:15:44
Postat av: Lollo

Släpp det där och gå vidare men inte till ett nytt medium hoppas jag!!!!!!

2013-02-08 @ 10:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!