Om de ändå funkar....

2013-02-06 @ 21:01:38
Imorgon har jag bokat tid för en "sak" jag tänkt på länge, funderat på men inte riktigt vågat kanske.....men nu....tack vare min alltid lika goa granne och vän Rosie tog jag nu tag in de och ringde.....Imorgon ska jag träffa ett medium!
jag vet att många är skeptiska och nå är jag nog lite så också, men ändå är jag troende på sånt som inte går att förklara.
Många bluffar! De är jag den första att erkänna, men man kan inte dra alla över en kam heller, jag hoppas nu att hon jag ska gå till imorgon  är "the real deal"
 
Jag har en hel lista med folk ja ska ringa till imorgon efter mötet, min erfarenhet av folk som jag pratat med om de här är att många är nyfikna och vill själv prova, men dom vågar inte.
 
 
På tal om nånting HELT annat så har min älskade vän och klasskompis fått mig beroende nu av en ny app.
Draw something heter den!
De går ut på att du får ett ord som du sen ska rita åt din motspelare, som i sin tur ska gissa vad du ritat. för att få poäng gäller de att gissa rätt.
Sjukligt roligt och beroende framkallande =)
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tycker du att draw somthing är kul måste du även ta hem ruzzel :) ett ordspel.

2013-02-08 @ 10:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!