sjukstugan

2013-02-12 @ 12:50:39
Ja efter sol kommer regn....eller?
Jag var barnvakt en stund till grannens små änglar igår när Jonna fick jätte ont i huvudet och hög feber.
Resten är historia...natten gick åt helvete då hon inte kunde sova pga HÖG feber (40grader) och jätte ont i huvudet.
Trotts dubbel dos av alvedon (de är de enda vi har hemma just nu) gick inte febern ner till mer än 38.8 och där stod de stilla.
 
morgonen lika dan, febern står stadigt på 38.8 vad vi än gör, så jag bestämde mig för att fara till läkaren med  snurre.
Tack och lov såg allt bra ut, ingen infektion varken i öron, hals, lungor eller kiss.
så de är bara vänta ut de och köpa ipren som tydigen ska vara bättre sa dom,
de blir nog en hemma dag imorgon också för min del om snurre inte blir bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!