Skriv här

2013-02-03 @ 21:51:59
Jaaa....vars ska man börja,
Vi börjar väll från början då, skolan går åt rätt håll och jag kunde inte känna mig stoltare just nu!
I torsdags skrev jag gramatik provet i svenska B, självförtroendet var inte direkt på top och de kändes som de gick åt fanders, men otroligt nog fick jag ett mejl av min lärare på kvällen att jag klarade provet.
Känslan var helt obeskrivlig och jag skrek rätt ut av lycka!
det var de sista provet i svenskan så nu är det bara uppsattser som ska skrivas, och de blir lätt som en plätt för mig!
Livet i övrigt går framåt, en dag i taget som jag brukar säga, men som alltid finns de gupp på vägen, och imorgon kommer det gupp som stadigt dyker upp varje år, varje 4 februari.
Min mors döds dag så klart.
Jag har överlevt 19 hitils, men sorgen väler över mig varje år och de känns som livet tar en paus just den dagen.
Jag kan inte käna lycka och ser ingen mening med nånting.
Tiden läker inte alla sår tydligen.
varje år samma sak.
de blir inte lättare än så här tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!