Baby sjukan

2013-01-23 @ 16:34:49
Den enda sjudommen i världen som bara går att bota med ett barn.
Jag satt just med Jonna i soffan och kramades framför datorn när vi halkade in på filmer på henne som mini mini.
Är de konstigt att man blir beby sjuk då?
Just nu skiter jag i köttskatten, politiken och den så kalladde barnfattigdommen i sverige, de enda jag har på skallen  just nu är bebis bebis bebis bebis!
Alla runt om kring en påpekar hela tiden om hur stor Jonna blivit och NÄR kommer nr 2 då?
och dom som inte påpekar de kommer fram till mig och frågar om de e en bebis jag har i magen.
Är de nångång den kommentaren tar som hårdast är det nog när man som mest vill ha barn.
 
Självklart vill vi ha ett syskon till Jonna, men vi är oens om NÄR.
Jag vill nu, gärna igår!
Medans min man är väll den som tänker i förhållandet ( säg inte att jag sa de) han ressonear så att de känns inte okej att ta in ett till barn till världen när vi har så taskig ekonomi som vi har de, han arbetslös och jag studerande.
Fan att man ska ha en man med hjärna ibland va.....iaf sånna här gånger....
men han har rätt i de han säger (fan alltså)
men inte gör de att baby sjukan går över för de.
finns de nått annat botemedel mån tro?
recept önskas OMG isånnafall innan jag blir skendräcktig.
 
Magen som bara var ivägen då saknar man faktistk nu, på bilden var jag i vecka 34 el 36, och bilden på Jonna var första dagen vi kom hem från BB (alltså var hon 3dagar)
Konstigt att man blir baby sjuk va?
Jag som dumförklarade min BM unde förlossnigen för att hon hade 2barn och planerade för sitt 3e,
-Hur i helve kan du skaffa två? Är du dum i skallen eller? var min enormt elaka kommentar till henne när jag låg i värkar.
Jag brukar se henne på stan ibland (här i piteå) Hon måste minnas mig för hon ler bara :) hehhe

Kommentarer
Postat av: lenak

haha tur de tar det med ett leende =) än idag =)

2013-02-03 @ 23:34:21
Postat av: Lollo

Kom hit å låna Nikki vet ja ;)

2013-02-08 @ 10:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!