Ett par jeans

2013-01-20 @ 23:01:34
Tänka sig vad ett par jeans kan göra mycke för självsjänslan.
Idag fick jag med mig hem ett par jätte snygga, utsvängda mörka jeans av syster min.
Självklart slet jag av mig kläderna när jag kom hem för att prova dom, till min stora glädje satt dom som ett smäck på röven!
Woho!
Och inte vart ju självklänslan sämre av att min man tittade på röven och sa "waw vilken snygg röv du har" ;) heheh ibland måste man bara få höra sånt trotts att man vart ett par i hundra år.
Tack min älskling!
 
Imorgon är de skola som gäller ännu en gång, de är helt sjukt vad kul de ändå är med skolan nu för tiden, är det de som kallas att bli vuxen mån tro?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, man känner sig ju nästan gammal när man huxflux börjat uppskatta skolan... Och andra saker man aldrig skulle kunna tänka sig också för den delen! Jag tycker du är bra och du ska se att det där med satsdelar, det kommer gå kanon! Du verkar va en sån person som är envis och ger dig fan på att klara saker och gör det också! Jag diggar dig :)

2013-01-21 @ 23:18:20
URL: http://loppanleverlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!