Jag lever!

2013-01-18 @ 22:40:00
waw alltså! det blir längre och längre mellan inläggen nu, men jag har inte dött eller så, jag tog nog bara en behövlig paus från bloggandet en stund.
Skolan är iaf igång nu igen efter ett behövligt jullov. Vi har mest bara sovit, kramats och provat på både skidor och skridskor. Inte för att ni nånsin kommer få se mig på ett par skidor frivilligt men tydligen har min dotter en naturlig talang både för skidor och skridskor, kanske är de mammas envisa gener som sett till att hon  inte ger upp i första taget ;)
 
Annars då? jaa de händer som ovanligt lite i mitt liv just nu är det som, skolan tar upp stor del av dagarna trotts att jag valt att gå ner i tid till 75% istället för 100%.
Stressen är helt en annan just nu och jag kan till och med leva nu känns det som, gämfört med förra terminen då jag helt höll på gå i väggen av all stress.
Nu har jag valt att sattsa stenhårt på svenskan och samhällsen som jag känner tar nog med tid.
Nu finns de ju faktiskt lite energi kvar hos mig efter skolan för att leka och mysa med Jonna som bara blir större och större, smartare och smartare.
Jag slutar nog aldrig förvånas över att JAG har skapat henne.
4år och fortfarande kan min blick fastna på henne och jag blir helt stum av kärlek till detta lilla liv.
 
Från en sak till en annan.
Imorgon ska min kära granne/vän till Ikea och shoppa lite, och så klart kan jag inte låta henne fara dit utan att skicka med en lååååång lista på små saker jag bara "måste"ha.Lm tyckte kanske inte att en lökhackare tex var prio nr 1 nu när hans älskade Ipone just gått sönder, Men när de gäller jag och Ikea blir jag som ett barn på julafton. Jag bara måste måste måste ha!!!!
Men den här gången höll jag mig ändå UNDER tusenlappen för allt smått och gott som jag sen får hem :) jag länktar så de spritter i hela kroppen :) hihihi
 
och eftersom jag just (för nån månad sen) köp mig en ny dator (grannes begagnade) finns de så klart inte en enda bild på den här än som jag kan dela med mig av. Men om ni är nyfikna finns jag på instagram: mammatilljonna
Där hittar ni allt ifrån bilder på en bakverk (inte snyggast kanske men garanterat hembakta) till bilder på min lill strumpa.
 
Chao så länge då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!