Att vrida tillbaka tiden och göra livet annorlunda

2013-03-18 @ 18:38:00
oj vilken dröm det skulle vara, framför allt skulle jag nog ha skärpt till mej i skolan så jag slipper sitta här nu på framnäs med studielån upp över öronen.
Som om inte de vore nog kämpar jag mej fram dagarna i ända nu med uppsattsen som ska in i svenskan, det jobbigaste är att jag helt kört FAST! jag tar upp det jag skrivit på datorn, läser läser och åter igen läser utan att komma på nån fortsättning. Aldrig att det ens blir ett G på en sida bara.Jag önskar jag kunde vrida tillbaka klockan och välja nått annat ämne än aktiv dödshjälp att skriva om. En otroligt svår sak att diskutera om.
De är väll den stora anledningen till den dåliga uppdateringen här....
Snart är det iaf lov igen...tack för de kan jag bara säga de behövs värkligen! det känns tungt nu med skolan trotts att jag älskar att vara där och känna att det sker faktiskt nånting positivit just nu, så är det nog bara männskligt att bli skoltrött efter ett tag.
 
Aktiviteter med Jonna är en stor fråga nu också, vad ska man låta henne börja med? vad finns det enns? Just nu är det gympa varje tisdag men jag vill göra nått mer med henne, så idag anmälde jag henne till piteå tidklubb så får hon prova sej fram på det. Annars skulle jag gärna villja sätta henne i riktig gympa, friidrott alltså eller vad det nu heter, hon älskar ju att hoppa, göra volter och hänga som en liten apa. men vet nån om det finns för 4åringar i Piteå? Utbudet är rätt så litet känns det som, det är mest dans som finns, men allt man hört om de är att det till 90% är lek och 10% hopp och spring. inget jag känner för att betala dyra pengar för med andra ord.
Kom gärna med tips på olika roliga givande aktiviteter för en aktiv 4åring (snart 5)
 
Eftersom det var en evighetsen det kom in nå bilder här snor jag några från min Facebook och slänger in här
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!