jaha sen då?

2013-03-19 @ 22:20:16
Det har väll varit standard orden under dagens bråk med datorn. Jörgen var så söt och kom förbi så jag passade på att parkera han vid "svarta faran" ( min notebook ) jag har inget bra skrivprogram som jag kan använda mej av nu när jag skriver som en tok på den där uppsattsen. Efter att han nästan slitit sej flint efter x antal gråa hår fixade han allt ändå till slutet då jag fick ta över och bara skulle packa upp "skiten" och inte nu för att jag är den smartaste på denna jord men till och med jag fattar att för att packa upp en fil på datorn måste man väll ha ett program av nå slag för att packa upp den.....ja de hade jag då inte....lika med ännu mera gråa hår på stackars J-dog. Tur han är tålmodig iaf :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!