Mini tonåring och mitt vardagliga liv

2013-03-05 @ 20:18:12
Eftersom jag har valt att inte tråka ut er med med mitt väldigt "intresanta" liv om en mini tonåring, skola och städning vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om mera.
eftersom man bor i rätt så liten stad så är de en stor hitt när bussarna äntligen inför kortdragare eller när de ska öppna en ny galleria i stan.
Spännande än så är de nog inte att bo här, trots de skulle jag inte vilja flytta.
Jag är rätt nöjd med mitt liv just nu och planerar inför framtiden med mera studier och en ev utbildning till nästa vår.
Barn är så klart de största just nu för mej och de känns värkligen som om de är de enda som saknas just nu.
Ett syskon som enligt Jonna ska heta Meja eller Bert!
 
Tiden bara springer iväg och nästa år börjar min mini tonåring 6års.
Jag lär nog bli en sån där hönsmamma som står och gråter när jag vinkar av henne på morgonen.
just nu tränas de för fullt här hemma med både skrivning och koncentrationen.
Hon kan skriva alla bokstäver redan men hon har svårt att få ihop dom till ord.
men Jonna kan hon så klart redan skriva ;)
 
Om man ska förklara mitt liv just nu så levar jag precis de liv jag vill!
Jag har en helt underbar familj, jag avgudar mina syskon och deras barn, Malin min näst äldsta systerdotter har vunnit en speciel plats i mitt hjärta och hon har blivit en av mina bästa vänner just nu trotts att hon är så ung.
 
 
Min helt underbara lilla prinsessa! precis som en tonåring men ack vad jag älskar dej ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!