Påsklov = sjukdom?

2013-03-27 @ 20:55:29
Många på facebook som skriver om allt från magsjukor till enkla förkylningar, själv hinner jag inte mer än pusta ut i tron att vi ska ha klarat oss så kommer Jonna med magknip, rosiga kinder och jätte hängig.
Jaha är de våran tur nu då....igen....omgång 3 är vi inne på.
Snabbt i säng med liten och ber en tyst bön att hon vaknar upp pigg och kry imorgon.
 
Nytt intresse har hon också hittat, hon har börjat rida på PRK (piteå ridklubb) första lektionen i måndags och behöver jag säga att hon  stormtrivdes!
Så varje måndag hittar ni oss där nu. Perfekt då tisdags gympan slutat för sesongen så nu är de bara en aktivitet i veckan. Sen om jag har tur kan hon få privata lektioner av en klasskompis som har en sköthäst som hon ska ha som sin egen hela sommaren.  De är fullt upp här hemma, jag hinner bara landa hemma på djupviken så drar jag till grannen/kompisen och är social där fram till kvällen.
Klippt mej har jag också hunnit med.
En längre typ av page vart de den här gången och nöjd och glad vart jag också så klart. Desutom väntade ett sött litet påskägg när jag var klar hos frissan. Rosie och tjejerna hade ritat teckningar och köpt smycken åt mej, Jag vart så rörd att jag nästan grät på stan :) Nå känner man  sej uppskattad alltid!
Ne nu är de färdig babblat här, de väntar både disk och tvätt på mej här hemma. Sånt som hamnar efter när man inte är hemma mer än för att sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!