Jonnas kalas!

2011-06-19 @ 10:41:32

Eftersom många säkert jobbar tisdagen (den 28 Juni) då jonna igentligen fyller år har vi satt upp så vi har 2 kalas.
Söndagen den 26 och tisdagen den 28e.

Tips på presenter finns här.
Jag har då iaf börjat så smått nu, jag hittade till min stora glädje säng kläder med Fifi på tradera.
De är faktiskt de enda stället jag än så länge hittat saker med denna blomma.
Dom hadde allt möjligt där, tandborste, sängkläder, pyamas, leksaker ja de mesta faktiskt.
Skriv bara in Fifi som sökord.
Klicka för att stänga fönstret
Dom här säng kläderna köpte ja iaf till henne.

Men ett till Fifi hus skulle hon nog uppskatta också,
även de fanns på tradera.
dock lite dyrt.
Fifi - Blomsterbarnens Värld + 8 Figurer Tillbehör *Ny*
Men annat hon skulle uppskatta är bubblor, pussel och en ny spargris.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Om jag inte minns fel så finns det rätt mkt Fifi på Toys´r us i Luleå också! =)

2011-06-19 @ 12:16:39
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!